Pavel Vacek

  • Dlouholetý závodník v kulturistice a úspěšný reprezentant ČR
  • Vicemistr světa 2008 federace NABBA
  • 3. na soutěži Mr. Universe 2009 
  • 4. na MS IFBB Masters 2017
  • 3. místo MS IFBB Masters 2019
  • 2. místo ME IFBB Masters 2021
  • vítěz mnoha pohárových soutěží v kulturistice
  • v současné době předseda soutěžního oddílu Extrifit Club 
  • PR manager značky Extrifit

Přibral jsem přes 20 kilo. Naturálně

V žádném případě nechci tvrdit, že jsem po tom tréninku přibral 20 kg svalů. To ani náhodou. Přibral jsem 20 kg na hmotnosti. Tělo dostalo zahulit a donutilo mě sežrat všechno, na co jsem doma přišel... Co to bylo za trénink, to se dozvíte v článku...

 

Michaela Šourková - Kdo říká, že svaly na holkách nejsou pěkný, tak kecá.

"Kdo říká, že svaly na holkách nejsou pěkný, tak kecá."...Říká mladá nadějná závodnice v kategorii Bodyfitness Michaela Šourková. A je na vás, jestli ji u tréninku ramen dáte za pravdu, nebo ne. Doplňkově si střihneme i paže a Míša vysvětlí, proč používá jednotlivé cviky. Fandové do ženských svalů a vyrýsované postavy si určitě přijdou na své. 

 

 

Starejte se o své klouby dřív, než bude pozdě

Na to, abyste měli problémy s klouby, nemusíte být ani staří, ani obézní, nemusíte mít sedavé zaměstnání nebo se málo hýbat. S bolestmi kloubů se potýkají i sportovci a kondičně cvičící jedinci s ukázkovým životním stylem. Přitom stačí tak málo, prostě se o své klouby trochu více starat, a to ještě před tím, než začnou dělat potíže.

Odměna za výsledek - sezóna 2024 právě spuštěna!

I v roce 2023 spustíme unikátní a spravedlivý koncept podpory nových nadějí české kulturistiky a fitness pod názvem „Podpora za výsledek“. A pozor!! Nově je tu lákadlo i pro všechny členy Extrifit clubu. 

Nestyďte se cvičit s malou váhou

Nejsem žádný lýtkař. Zní to jako nějaký podkástový coming out krysaříka, nebo jiné parodie na psa, ale v článku najdete pár pádných důvodů, proč to tak je. Přesto nesouhlasím s tvrzením, že se v takovém případě nedají vypracovat. Do určité míry ano a proto tu mám pár tipů pro vás. 

Na pořádně hluboké břicho ti pár sedů/lehů nestačí

Také nemáte rádi trénink břicha? Cvičíte ho, „aby se neřeklo“? Výsledkem sice může být pevné a ploché břicho, ale bez větší hloubky a masivních cihliček.

Nevěřte každé studii, co se vám mihne na displeji

Studie jsou něco jako móda. Jednu chvíli to musíte mít, jinak jste out, abychom se zá pár let plácali do stehen a smíchem řičeli, co to bylo za nesmysl. A proto je dobré, spoléhat se na selský rozum a pár neměnných pravd. Což mě přivádí k základnímu tématu článku a tím je jednoduchá otázka: Jak, kolik, kdy a jaký užívat protein?

Slavoj Bednář, Luboš Chládek: Zdraví je pro nás na prvním místě

Doba přeje dělat věci jen napůl, říkají kluci. Jak hodně musí vystoupit z diskomfortu v objemovce, jak si ji nastavit a čemu se v ní vyvarovat, zda by vyměnili pár let života za titul Mr. Olympia, ale i jaké mají rádi seriály, to vše se dozvíš v rozhovoru.

Sraz Extrifit Clubu - únor 2024

Informace pro členy Extrifit Clubu a zájemce o členství

Slavoj Bednář, Luboš Chládek - trénink ramen

Trénink ramen a tricepsů by správně mělo být... Ale nechali jsme to tentokrát míň prostříhané, ať si uděláte obrázek o délce přestávek mezi sériemi a celkové intenzitě tréninku. No a triceps už se tam nevešel. Zveřejníme příště.

Blahobyt vás brzdí v progresu. A my, pisálci, taky.

Často se říká, že méně je více a všeho moc škodí. Platí to i u cvičení? U začínajících cvičenců rozhodně... 

Luboš Chládek - Legday a doporučení, jak se starat o svá střeva

Nahlédneme do sklepa k Lubošovi Chládkovi, který si v něm odjede kompletní trénink nohou a možná bude i osobáček na dřepy... Uvidíme. Každopádně uslyšíme rady, co dělat a nedělat pro zdraví střev a mikrobiomu. Což je velmi podceňovaná, ale pro kulturistu a fitness velmi důležitá věc.