Ronnie.cz

Články převzaté z partnerského webu Ronnie.cz

Rest - pause trénink

Co zkusit zase něco nového? Co třeba rest - pause trénink, který má mnoho výhod. O čem to je a proč stojí za zkoušku, to se dočtete v následujícím článku...

Pullover - neprávem zapomenutý cvik

Byť znám cvičence, kteří tento cvik pravidelně zařazují v tréninku hrudníku, jako například Radek Lonc, tak přesto mám pocit, že míra oblíbenosti tohoto cviku klesla povážlivě k nule. A to je velká škoda... 

Potréninková anabolizace a hydratace

Ve světě fitness narážíme na informace od lidí, které nesnesou jakoukoliv šanci pro růst svalové hmoty bez masivního podávání dopingových látek, přes ty, které garantují svalové přírůstky podáváním těch nejdražších doplňků výživy, až k těm, které odmítají aplikaci jakýchkoliv suplementů tvrzením, že jsou absolutně neúčinné... Jak to tedy je?

Sissy dřepy - pozapomenutý, ale přesto skvělý cvik

V době nejrůznějších strojů občas zjistíme, že ty nejlepší cviky jsou ty nejjednodušší, které ani žádné vybavení nepotřebují. Mezi takové patří rozhodně Sissy dřepy. Prastarý cvik, který se objevuje již v prvních publikacích o kulturistice u nás v šedesátých letech a na který se již trochu zapomnělo. Což je škoda. 

Potréninkový nápoj

Proč a v čem se liší potréninkové nápoje ve fázi nabírání, nebo při redukci tělesné hmotnosti a co všechno by takový správný koktejl měl obsahovat? 

Základní informace pro rozvoj hamstringů

Hamstringy jakožto označení pro svaly zadní strany stehen nabývají v posledních letech na důležitosti. Jejich plnohodnotný rozvoj je v dnešní době pro úspěch v kulturistice naprosto nezbytný.

7 nejčastějších omylů o cvičení břicha

Dobře pěstěný břišní pekáč je rozhodně chloubou, ale cesta k němu je mnohdy trnitá a ještě v případě, že se dozvíte řadu polopravd. Holt někdy je informací přespříliš a bohužel často právě těch, které Vám nijak nepomohou a rozhodně neporadí, jak si tu cestu zpříjemnit a usnadnit.

Výživa dospívajících sportovců a sportujících dětí

Správná výživa v dětském věku a dospívání je nezbytná nejen pro vývoj člověka, ale i pro jeho stravovací návyky v dospělosti. Významnou roli při výživě v dospívání i v dospělosti hraje rodina. Ta by měla jít svému potomkovi vzorem. Cílem rodičů by měla být optimalizace výživy takovým způsobem, aby nedocházelo ani k nedostatkům, ani k přebytkům.

Ovládají mě neodolatelné chutě na sladké. Co s tím?

Zase ty chutě! Proč je máme a jak na ně vyzrát?

Zažité omyly ve výživě

Chceme být silní, rychlí a chceme dobře vypadat. Přesto stále věříme některým fitness mýtům ve stravě a oddalujeme tak svůj úspěch. Jaké omyly ve sportovní výživě děláme? Pokud chcete dále žít v iluzi, na tento článek asi nebudete mít silný žaludek. Pokud však chcete znát pravdu, čtěte dál...

Fullbody nebo split?

Procvičovat celé tělo, nebo každou partii zvlášť? Obě varianty mají skvělé argumenty. 

Potenciál využití kreatinu mimo sportovní výživu

Kreatin určitě všichni znáte. Jedná se o nejdůkladněji prozkoumaný suplement, vykazující pozitivní účinky, co se týče svalové hmoty či výkonu (především silového a rychlostního). Věděli jste, že poslední dobou se zkoumá rovněž jeho vliv na další aspekty lidského zdraví, například vliv na mozek?