Autoři

Články

Může mléko kulturistům prospívat?

Odborníci nejsou tak jednoznačného názoru, zda je mléko pro sportovce „hrozbou“, nebo jim může přinášet výrazné benefity.

Jak zůstat odpovědný a držet se plánu?

Víte, osobně si myslím, že kolikrát i ti nejlepší z nejlepších si pokládají otázku typu: zdali jim to stojí za to, zdali je to stále baví, naplňuje je to, dodává jim to pocit štěstí a milují to tak, jako na samotném začátku. Ono… co si budem, když člověk prochází jedněma a těma stejnýma dveřma po každý den, tak se nad tím možná někdy pozastaví a ty myšlenky, které jsem zmiňoval, ho prostě přepadnou. Ať už začínáte, nebo jste pokročilý, nebo to už nějaký ten pátek v roce děláte, může to postihnout každého.

Zasloužilí cvičenci, pojďme si šlehnout pořádnou dávku empatie.

Taky jsou u vás návaly nových tváří? Někdy je to trochu náročnější a vytváří to třenice, že? Ale taky jsme jednou začínali, tak pojďme nové provést tím naším chrámem. 

Odměna za výsledek - ročník 2023

I v roce 2023 spustíme unikátní a spravedlivý koncept podpory nových nadějí české kulturistiky a fitness pod názvem „Podpora za výsledek“. A pozor!! Nově je tu lákadlo pro všechny členy Extrifit clubu. 

Martin Medvedyk - Dřepy na monoliftu

Osobní trenér v Extrifit Gymu Martin Medvedyk názorně předvede využití monoliftu, včetně různých možností nastavení. Uvidíte pauzované dřepy, zercher dřep a další doplňkové cviky jako je belt squat, bulharský dřep s kettlebelem apod... Uvidíte nové vybavení Extrifit gymu a zároveň legday zaměřený na sílu a výkony v trojboji. 

Jaký je rozdíl mezi proteinem a gainerem?

Možná se právě teď mnozí z vás, kteří již mají odcvičeno několik let, podivují nad takovou otázkou. Vždyť je to tak jednoduché. I já, člověk s dvacetiletou praxí, jsem se dost ošíval, když jsem dostal jako námět na článek toto téma. Co o tom budu psát? Vždyť to přece každý MUSÍ vědět. OMYL, NEMUSÍ!!!

Shyby na hrazdě a jak na ně.

Všichni, co usilují o zlepšení šířky zad, by do svých tréninků měli zařazovat shyby, nebo chcete-li přitahování na hrazdě nadhmatem širokým úchopem. Nejenže jsou vynikajícím cvikem pro rozvoj zad, ale , byly vždy i ukazatelem fyzické zdatnosti. V posilovnách najdete nekonečný zástup borců, kteří si naloží úctyhodnou řádku cihliček na kladce, aby ji pak mocným trhnutím doprovázeným neméně působivým záklonem trupu uvedli v pohyb, avšak jen málo z nich dokáže převézt tuto váhu do provedení přítahů na hrazdě. Jednoduše proto, že hrazdu prostě ošulit moc nejde.

Počítání kalorií je prý nesmysl. A zhubnout teda chcete jak?

Pokud mi někdo tvrdí, že je úplně jedno, jestli spořádáte pět jitrnic, nebo deset a bezstarostně si budete baštit, co vám přijde pod ruku, tak je to pro mě zhruba stejně směrodatné, jako když někdo říká, že kurz 1:12 znamená tutovou výhru. Prostě si z vás oba dělají prdel…

Je svalová pumpa nezbytná pro svalový růst?

Opravdu záleží na svalové pumpě vzhledem ke svalovému růstu? A je ten pocit pálení ve svalech opravdu nezbytný?

CHCETE MOHUTNÁ RAMENA? ZKUSTE TROCHU JINÝ TRÉNINK!

Pokud opravdu toužíte po propracovaných svalech na vašich ramenou, tak vyzkoušejte tento šestitýdenní trénink, ve kterém budete procvičovat všechny tři hlavy deltového svalu včetně trapézů a to pomocí cviků, které jste možná dosud neprováděli nebo jste cvičili jen některé z nich.